tisdag 27 november 2007

Kriget med mej själv....

Nu är det ju ett tag sen jag skrev något här och det beror väl på att det inte har hänt så mycket som är värt att ta upp här. Som jag nämnde i mitt senaste inlägg så fick jag nya mediciner utskrivna. Men de medicinerna gör mej till en morot mer eller mindre, och jag vet inte om det är bra eller inte. Iofs så blockerar de väl de flesta mörka och dystra tankar som infekterar min hjärna mer eller mindre hela tiden.

Men jag vet inte om jag bara vill gå omkring och inte känna något överhuvudtaget, ingen glädje eller sorg bara som att vandra omkring i ett jävla vakum. Och sen så är jag så fruktansvärt trött hela tiden, medicinen har en halveringstid på 13-16 timmar, och då är det ju dags att ta nästa piller. Så jag måste nästan tvinga mej själv att ta de bara för att jag vill ju inte känna ingenting. Men jag vet ju att om jag inte äter mitt medikament som jag ska så blir ju allting 100 resor värre.

Imorgon bitti så ska jag till min läkare igen, hoppas att jag vaknar bara. Sen på kvällen så ska jag åka hem till min äldste son och prata lite allvar med honom, nej allvarligt talat så blir det väl bara lite te och trevligt (tror jag).

Väl mött en annan dag från eran egen zombie....

1 kommentar:

Katarina Thollander sa...

Om du ledsnar på att vara morot kan du försöka vara en annan grönsak. Eller varför inte en frukt?

Näe, allvarligt talat, så fattar jag att det måste vara värdelöst att känna att man inte känner något. Om du nu kan känna det :)