torsdag 15 november 2007

Äntligen....

Idag så fick jag äntligen tag på min psykolog, eller rättare sagt han fick tag på mej. Så nu har jag fått en tid hos honom den 20e, och det känns djävulskt bra med tanke på hur mycket det har gått upp och ner den senaste tiden. Han ville skriva ut någon ny medicin åt mej igen, men jag tyckte att det kanske vore bättre att prova på den här KBT-grejen som vi pratade om förut en gång. Han verkade väl ganska så tillfreds med att jag tog upp det, för som han sa så att nu verkar jag mottaglig för den här typen av behandling.

Ja det var bara en liten uppdatering av läget för den här gången.

Väl mött en annan dag....

1 kommentar:

Acke sa...

Jag vet inte hur, eller om jag ens sak försöka, knuffa dig i rätt riktning. Maktlöshet är vad jag känner mest. Du är morbror och du kommer en dag ha klarat av det här eländet, då kommer livet leka igen. Krama Robin från mig.