lördag 10 november 2007

Komik....

http://www.hakanberg.com/

Komedi kan ju te sej på väldigt många olika sätt, man kan vara allmänt rolig som Adam Sandler eller så kan man vara rolig som den hängångne John Candy (r.i.p).
Men jag måste säga att bland det roligaste jag sett är en viss mångfacetterad artist vid namn Håkan Berg, Han har förmågan att kombinera lyteskomik med allvar, misslyckade trolleritrix med bra sång. Med andra ord så har Håkan Berg inte fått den uppmärksamhet som han så väl förtjänar.

Härmed så uppmanar jag alla besökare till min blogg att gå in på länken i överkant av detta inlägg bara för att se lite grann av vad denna "multiartist" har åstadkommit genom åren, jag uppmanar även alla som har det minsta lilla sinne för humor att gå och se hans shower så fort ni får chansen. Jag kan garantera att ingen blir besviken.

Sen att han är min bästa väns bror har absolut ingenting med det hela att göra, utan jag tycker bara att han är så ini helvete bra så att jag kände bara att jag måste få det här ur systemet. Själv så har jag sett Håkan Berg vid tre tillfällen & jag har blivit lika glad och uppslupen vid varje tillfälle.

Väl mött en annan dag....

1 kommentar:

Katarina Thollander sa...

Jag gick in på Håkans sida och skrattade gott åt extramaterialet :D
Det var datorhumor på hög (eller kanske låg?) nivå.