onsdag 17 oktober 2007

Tillbaka ånyo...

Har nu äntligen fått tillbaks datamaskinen efter en superkrash för ngn vecka sen.
Man märker ju hur handikappad man blir utan internet, bara en sån sak som att betala en räkning blir ju värsta projektat. Antingen så får man åka till sin syster eller att försöka att göra tlföverföring vilket inte är det lättaste.

Annars så längtar jag som fan till den 4/12 när jag och lillgrabben åker till Tenerife i en vecka.
I övrigt så är psyket som vanligt dvs upp & ner. Men jag känner att livet som ensamstående inte är det sämsta. Självklart så är det jobbigt de veckor som jag inte har min lillprins hos mej, men jag tror att det här kommer att göra att vi kommer att få en bättre kontakt iom att de veckor han är hos mej så får han ju all uppmärksamhet.

På söndag så är det barnkalas då bror mins pojk fyller år. Det kan ju bli kul, eller så blir det stelt som vanligt. Konstig familj det där.

Men som sagt, nu är jag tillbaka igen så om ni vill, skriv gärna ett inlägg eller skit i det.

Väl mött en annan dag.....

På tal om asfalt så är Kents nya helt jävla underbar, snacka om att ta sin musik ett snäpp till.
Köp den & visa att det lönar sej att göra extremt bra musik.....

1 kommentar:

Katarina Thollander sa...

Det är inte helt fel att vara ensamstående förälder, ofta är det till och med riktigt kul.

Och du, det är väl klart det blir kul på söndag. Själv är jag i Barcelona då :D

/Söstra di