tisdag 2 oktober 2007

Host, host, host.....

Sjuk som fan, hostar så ini h***ete. Men annars är det ok.
Mycket tjafs med x-et just nu. Känns ganska så jobbigt men det hon tjafsar om är ju bara ren idioti.
Okej att hon tycker att jag är en idiot, men när hon börjar kalla våran fyraårige son detsamma så blir man ju jävligt lack.
Jag säger bara det att hon har ju gett innebörden av ett instabilt psyke ett nytt ansikte, och jag som trodde att jag var sjuk.

Jag längtar fantastiskt mycket till på fredag när jag ska hämta lillgrabben för pappavecka.
Vi ska tillbringa helgen med att åka ut till min kompis Micke i Hemmesta där barnen kan springa runt samtidigt som vi vuxna jobbar.
En av dagarna kanske vi tar och åker till badhuset, eller om det blir en kväll i veckan. Inte lika mycket folk då.

Nej nu ska jag lyssna vidare på håkkigrabbarnas vidare öden i elitserien mot Skellefteå. 2-0 efter den första perioden gör ju att man kanske men bara kanske kan börja att hoppas på säsongens första seger.

Väl mött en annan gång...

1 kommentar:

Katarina Thollander sa...

Trist att du är sjuk. Men kul att matchen slutade 4-0 :)

/K