onsdag 3 oktober 2007

Bättre nu..

Just nu så känns det lite bättre än igår, men inte helt hundra.
Hostar inte lika mycket och det är ju bra.
Nu är det bara två dagar kvar tills pappavecken börjar. Skönt....

Håkkigrabbarna lyckades att införskaffa 3 poäng igår & det känns ju som att det var på tiden.
Jag ska försöka att gå på ngn eller ett par matcher i vinter, fan det känns som om att Dif behöver allt stöd dom kan få. Är man Djurgårdare så får man väl försöka att dra sitt lilla strå till stacken.

Annars så börjar det kännas som om att det som sker i mitt liv just nu är ganska så okej, man slipper att leva ihop med en människa som gång efter annan visar att jag var dum i huvudet som inte tog steget att flytta förut.
Till råga på allt så gör hon allt för att folk ska tycka illa om mej med hennes bittra påhitt och dylikt. Men jag får väl visa mej stark & från min bästa sida så att folk kan få bilda sej en egen uppfattning.

Nej nu får man ladda inför guldstriden som börjar på söndag borta mot Gefle, svår match på plastgräs där Gefle endast förlorat en match på hela säsongen. Men ett guldjagande Dif ska nog inte ha ngra problem med tanke på att Gefle inte har ngt att spela för.

Vi är med er överallt, Dif alltid, oavsett....

Väl mött en annan dag...

Inga kommentarer: