fredag 19 oktober 2007

Problem vad är det???

Just nu så har jag ett ordentligt nerköp vad det gäller min hälsa.
Jag vet att det är mitt eget fel då jag inte tagit min medikament på en vecka.
Men det blir ju lätt så när man känner att man mår skapligt. Men dum som jag är & oviss av tidigare erfarenheter så kan jag ju inte skylla på ngn annan än mej själv.

Jag har som sagt varit väldigt låg under ett par dagar & det är ju inte bra.
Jag var & hämtade sonen idag och vi gjorde lite såna här vanliga fredagsbestyr som att handla lite chips & snacks inför helgen. Imorgon så kanske vi åker ut till min vän Micke i Hemmesta på Värmdö bara för att få ngt annat att tänka på än den situation som jag just nu befinner mig i.

Jag pratade med honom (Micke) en lång stund idag och det löste väl det mesta som dykt upp under veckan som gått. Jag får tacka min syster som fan för råden som hon gav mig igår. De råden har verkligen hjälpt.

Vi var hemma hos mamsen idag och hjälpte henne med en ny tv som hon fått av en väninna till henne. Så nu så ska sonen få hennes gamla tv så att han kan se på tv & spela ps2 i sitt rum. Det är ju bra.
På tal om Tenerife så får vi se hur det blir med det, men jag hoppas innerligt att det blir av. Det fattas 1500:- ungefär som jag måste få in till fredag. Kan bli tufft men det ordnar sej nog.

Från det ena till det andra så är vi bara två matcher ifrån guldet nu.

Hoppas, vill & tror....

Väl mött i en annan planet eller i ett annat solsystem, eller som vanligt en annan dag...

Inga kommentarer: