fredag 26 oktober 2007

Panik, panik


Satan i gatan vilken panik jag fick igår då huxflux min annars så eminent snabba internetlina plötsligt la av.
Som den "hacker" man är så försökte jag på bägge sätten som jag vet att man kan fixa det, med fortsatt ingen anslutning till följd. Men så idag så fick jag tag på it-supporten hos C-Sam och fick hjälp med att lösa problemet.
Fyra knapptryckningar var det enda som behövdes och jag fick återigen vatten på min kvarn att Kenta och dataproblem är lika lierade med varandra som någonsin axelmakterna var under andra världskriget.

Annars så har jag målare hemma hos mej som ska fixa hallen, grabbens rum samt köket.
Det känns ju faktiskt bra, så att det blir schysst och fint till nästa pappavecka. Grabben har terroriserat den stackars målaren med miljoner frågor som: varför gör du så fult, jag vill ha blått tak och liknande fyraåringsfrågor/påståenden.

På tal om grabben så lämnade jag honom imorse på dagis och jag hann knappt sätta mej i bilen förrän ångesten kom över mej som en skärseld. Fan vad jag tycker att det är jobbigt att veta att jag inte får träffa honom på en hel vecka nu igen.

Acke, om du tror att du ska spöa mej i diverse spel så har jag bara en sak att säga dej: Dream on boy.
Jag får väl visa att gammal är äldst även när det kommer till spelande, och ja jag är en jävel på tolvsidiga tärningar.

Nu är äntligen Teneriferesan betald och klar, så watch out España here we come. Nej skämt och sido så känns det bara så fantastiskt kul att få komma iväg. Om inte annat så tror jag att sol och värme kan göra min psykiska ohälsa en förhoppad spark i rätt riktning.

Nej nu ska jag ta och surfa på med min nyfixade www-uppkoppling, så jag säger som jag brukar:

Väl mött en annan dag....

1 kommentar:

Acke sa...

Snacka går ju...