onsdag 24 oktober 2007

Svensk Hip Hop...

Trodde aldrig att jag någonsin skulle rekommendera svensk hiphop till någon, men Ken Rings nya släpp "Äntligen hemma" är ju faktiskt en skiva som jag tycker är fantastiskt bra.
Kan ju bero på att vissa fragment i hans texter stämmer så väl in i mitt eget liv.

Å andra sidan så är väl det det enda inom den svenska hiphopscenen som jag ärligt kan säga att jag gillar, med ett litet undantag för låtsasmannen Mange Schmidt.

I början av november så ska jag hem till min systerson & dricka lite 18-årigt & spela lite wii, kan ju bli en lite annorlunda upplevelse med tanke på att man ännu inte riktigt fattat ännu att han inte längre är en liten pôjk längre. Det blir nog djävulskt kul.

Nej nu är klockan sen och jag måste gå & nanna kudden för jag ska ju köra lillen till dagis imorgon bitti. En liten dos psykofarmaka så ska nog morrondagen oxå funka.
God natt och sov gott alla ni människor där ute.

Väl mött en annan dag....

1 kommentar:

Acke sa...

Klart att det blir jävulskt kul! För mig då´ra för dig däremot väntas pisk i allt vad baseball, boxning, bowling, golf och Tennis heter. Har du riktigt otur kanske något skogstroll i Zelda knuffar ner dig i en bottenlös brunn och då kan du försöka slå T12 lika eller under din vighet, man är körd ändå! Ha´re bäst!