måndag 29 oktober 2007

Lugnet efter stormen????


Jag vet att vi inte vann guldet iår, men egentligen så var det ju inte förräns nästa år som vi skulle vara bra. Vart ska det sluta då om vi blev trea iår? I himlen kanske?
Dvs överlägsen etta i Allsvenskan och en bra lottning i CL?
Nej nu är det bara att ta nya tag & visa att vi är Sveriges vackraste, bästa & finaste förening.
Fan vi är Djurgårdsfamiljen och vi kommer alltid igen.
Sen att slutet på den här säsongen slutade precis som den började, i moll. Det har man ju lärt sej att leva med iom att man följt Djurgår'n i så många år.

Jag tror att inför nästa säsong så får Siggi & Pålle den tid de behöver på sig att se till att vi tar tillbaka tronen som blowit & ellos tillfälligt har lånat av oss nu i två år.
Som Djurgårdare så vet man ju att vi alltid kommer igen....

Nu har man ju en höst/vinter på sig att försöka göra sitt bästa för att ge våra håkkigrabbar allt det stöd som de behöver. Jag lovar här & nu att jag ska gå på minst sju håkkimatcher den här säsongen. "host" Det är fler håkkimatcher än jag sammanlagt sett med DIF på tre år.
Jaja det är ju ungefär 400 hemmamatcher kvar, så sju stycken borde ju inte vara så svårt att komma upp i.
Får väl försöka lura med mej Acke (systersonen) på ngn eller några håkkispektakel.

Okej nu lägger jag ned för ikväll.

Väl mött en annan dag......

Inga kommentarer: