torsdag 30 augusti 2007

Lyckans ost, nähä...

Det gick så ini helvete bra för mej idag. Jag fick lägenheten. Tillråga på allt ett förstahandskontrakt. Yippiekayey motherfuckers som Bruce Willis hade sagt. Jag får i första hand rikta ett superstort tack till i första hand min borgenär & i andra hand hyresvärden. Tack ska ni ha.

I övrigt så gick det väl lite som väntat här hemma, exsambon blev väl lite chockad över att jag lyckades få en lya så fort. Men det är ju det bästa för oss allihopa så att vi slipper gå omkring & låtsas att allt är frid & fröjd.

I början på nästa vecka ska jag skriva under kontraktet & då först då så vågar jag nog tro på det här på riktigt. Sen har man väl ett tufft halvår/år innan man får allt iordning, men det känns som att det kvittar, huvudsaken är ju att jag har ngt som är mitt & bara mitt.

Det var det senaste, jag återkommer vid ett annat tillfälle och berättar hur allt går.

Väl mött en annan dag...

Inga kommentarer: