onsdag 15 augusti 2007

Det största skämtet...


Jaaaaaaa.
Det blev ju inte 9-1, men tack och lov så blev det ju iaf vinst.
Dock med beskedliga 1-0, men med en missad straff & en del skapliga lägen till ytterligare mål så kändes det ju trots allt jävligt bra.
Sen tycker jag att vraken gång efter annan visar att deras fans är de största pajaserna som finns.
Hur i helvete kan man bränna av tifot tio minuter innan spelarna kommer in?
Sen att JK:s tifo var ett av de absolut snyggaste och mest välkoordinerade jag sett gör ju inte saken sämre.
Det var kul att gå på fotboll iom att min äldste son, hans kusin samt att min syster var med.
Hemma är det lite värre kan man ju lugnt påstå.
Men mer om det en annan gång, för nu ska jag bara segla omkring på moln och njuta av derbyvinsten fram tills på torsdag då det är en ytterst viktig match borta mot sillstryparna från Sveriges baksida.
Väl mött en annan dag.

Inga kommentarer: