fredag 24 augusti 2007

Fy fan vad skönt det ska bli...

Jag bara längtar till den dag som jag lyckas få tag på en lägenhet, Fan vad den här situationen suger.
Man bor ihop med en människe som försöker lägga all skuld på vårat krashade förhållande på mej.
Däremot inte sagt att allt är hennes fel. Men jag blir så fruktansvärt frustrerad av att hon är så in i helvete jävla elak.
Det kanske jag också hade varit ifall hon hade varit i min sits med min psykiska sjukdom/tillstånd.
Fuck,fuck,fuck jag hatar det här & jag kommer nog inte att sluta att hata det här förräns det är över.
Som tur är så har jag ju medikament som gör att jag blir mer eller mindre likgiltig (ja jag vet det är en flykt ifrån verkligheten, men ändå) men det gör ju inte att smärtan blir mindre.
Nej nu orkar jag snart inte mer.
HJÄLP MEJ...........

Väl mött en annan dag.......

Inga kommentarer: