måndag 6 augusti 2007

Sådär ja...

Ja då var man här då, sent omsider så har jag bestämt mej för att bjuda ut mitt liv & leverne till allmän beskådan, eller betittning kanske det heter när man bara skriver.
Jag håller precis på att återhämta mej efter en duktig "gåiniväggen" period som har varat sen i våras.
Det är väl först nu som jag börjar att känna mej stark nog att börja umgås med folk på ett normalt sätt. Man får väl skänka en tacksamhetens tanke till våra medicinproducerande multinationella företag som gör det möjligt för såna som jag att börja fungera på något så när halvordentligt sätt.
Men jag får nog fortsätta att äta piller under en ganska lång tid framöver för jag märker att så fort jag har glömt dem någon gång så sugs jag ner i detta svarta hål av ångest och nedstämdhet igen.
Jag tänkte precis som de flesta i min situation att det här är nog inget, men fan vad fel jag hade.
Det här har varit om inte den värsta perioden i mitt liv så bra jävla nära iallafall, och då har jag varit med om en massa skit i mitt liv men det orkar jag inte gå in på just nu så det tar vi en annan gång.
Som sagt så var det här mitt första försök till en ordentlig blogg och jag ska försöka att uppdatera den så ofta jag orkar och har lust.
Väl mött en annan dag...

Inga kommentarer: