tisdag 1 februari 2011

Märker viss skillnad...

Jag har nu ätit medicin i snart två veckor och jag tror att jag börjar att märka en viss skillnad, jag sover bättre...dock så är jag tröttare på morgonen när jag kliver upp än tidigare.
Jag har även möjlighet att känna en viss glädje i vissa situationer som när barnen gjort något bra i skolan...problem uppstår dock fortfarande när jag får "måsten"..då är det som att hjärnan slår bakut och vill att jag ska lägga mig och vila.

Min läkare ordinerade en ngt högre dos av Oxiscand så ist för 5mg så ska jag ta 15mg 3 ggr dagligen. Summan blir ju detsamma iom att jag åt 5mg 6 ggr dagligen innan..det dämpar ju ångesten och oron jag känner men får mig att bli lite trött..men det finns ju kaffe...hahaha..

En liten uppdatering från psykot i er omedelbara närhet...

Väl mött en annan dag...

Inga kommentarer: