onsdag 9 februari 2011

Bredband2, var god och dröj....


Finns det något som är mer irriterande än när man blir placerad i telefonkö? Det kanske finns nåt, typ krig och sånt men det är man ju inte så utsatt för...Idag när jag ringde till min ISP (Internet Service Provider) för att jag hade en enda liten fråga angående min faktura så blev jag ju efter att ha vart tvungen att göra 400 olika knapptryckningsval via en telefonröstsmeny placerad i kö. Jag hade plats 3 i kön och det tog inte mindre än 23 minuter att komma fram. Sånt kallas service..Jag kan verkligen inte rekommendera dom för ngn...

På tal om något helt annat så var jag hos min läkare idag och vi kom fram till att jag går sjukskrivningen ut (20/2) och sen går till jobbet och känner efter, känns det inte bra så är det bara för mig att ringa till honom så förlänger han sjukskrivningen direkt..det känns ju bra att ha det i ryggen om det är snöstorm den 20e hahaha....

Pratade med min arbetsgivare idag och det låter som att jag hamnar på Stockholmsarenan trots allt. Det är ju ett jävligt häftigt bygge och det lär ju stå kvar långt efter att jag lämnat in. Jag ska be om att jag ska få montera alla stolar som ska vara på den sidan där det är tänkt att Vraken från Björns trädgård ska stå/sitta...då kan ni ju räkna med att sätena kommer sitta så löst så att dom allihopa ramlar av och slår ihjäl sig...moahahahaha..

Väl mött en annan dag...

2 kommentarer:

Acke sa...

Du kan ju alltid prova Telia... ;)

In sorte diaboli sa...

Hahaha...Kanske blir så när jag flyttar till Sötälje...;)