onsdag 19 september 2007

Fan oxå..

Det tog ju inte ens en dag efter att man hade lurat sej själv att man mådde bra förräns det slog tillbaka som en fet jävla käftsmäll. Varför är det så här??????
Är det för att jag inte har ätit medicin på ett par dagar eller är det så här det ska vara?
Så fort det börjar kännas bra så kommer det som ett brev på posten att: nänä, nu mår du för bra så nu så ska du få tillbaka tusenfalt.
Vet inte om jag har sagt det förut men på-attackerna kommer mer sällan men när dom väl kommer så är dom fanimej så jävla mycket hårdare än förr.

Imorgon så ska jag träffa företagshälsan så det kanske är därför som jag mår piss.
Ytterligare en s.k förståsigpåare som ska vrida ut och in på en bara för att se om man är psykiskt störd på riktigt eller om man bara låtsas.
Vad fan vet dom? Dom kan ju aldrig känna det som jag känner, eller?

Nej nu orkar jag inte mer idag.
Väl mött en annan dag från erat alldeles egna favoritpsyko....

Inga kommentarer: