lördag 25 oktober 2008

Näe men så att...så äre...

Bitterhet.....det är ett ord som ligger fint i munnen just nu. Inte fan pröjsar jag 1500 "bobbisar" för en ståplats till Metallica. Inte för en biljett som kostade 400 spänn. Ja ni förstår vart jag vill komma.





IN I GLOBEN FÖR I HELVETE............





Ska jag vara tvungen att gå igenom livet och bara fått se Metallica den allra första gången som de var i Sverige? 1984 på Göta Lejon för den som vill veta. Nej men allvarligt så är det ju sjukt att 90% av alla biljetter till större evenemang i Sverige går till idioter som enkom köper dessa åtråvärda plåtar för att kunna fylla på sina redan välfyllda pungar med mer ka-tjing än vad de kan hålla rätt på????

Jag är inte bitter....men det hade nog vart lite lättare om DIF behagade vinna någon gång, frustrationen måste ju ut någonstans. Håkkin räcker inte riktigt till att fylla upp tomrummet trots att de nu i dagsläget ligger på en riktigt stark fjärdeplats.

På tal om asfalt så jobbar jag på och det känns ju bra, särskilt när de man jobbar med är positiva som fan till det man gör....hmmm....undrar om Christina på kontoret sagt åt de att vara snälla?...intressant tanke...

Well, well imorrn är det kalas för Erik den 1:e...iaf i vår släkt som jag vet om. Det blir nog trevligt.

Väl mött en annan dag......

Inga kommentarer: